مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-02اقتصادي

پیشرفت 92 درصدی پروژه های آبخیزداری گیلان/ اتمام 16 پروژه


معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی گیلان، از پیشرفت 92 درصدی پروژه های آبخیزداری استان خبر داد و گفت: 16 پروژه به بهره برداری رسیده و هفت پروژه باقی مانده تا پایان سال تکمیل می شود.

- ایسنا/گیلان معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی گیلان، از پیشرفت 92 درصدی پروژه های آبخیزداری استان خبر داد و گفت: 16 پروژه به بهره برداری رسیده و هفت پروژه باقی مانده تا پایان سال تکمیل می شود.

فریور نقوی در گفت وگو با ایسنا، از متوسط پیشرفت 92 درصدی پروژه های مکانیکی آبخیزداری استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: 16 پروژه آبخیزداری سال 98 طی 23 قرارداد صد درصد تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اعتبار 27.

5 میلیارد تومانی پروژه های مکانیکی آبخیزداری گیلان در سال گذشته، افزود: یک و نیم میلیارد تومان اعتبار نیز برای پروژه های بیولوژیکی آبخیزداری استان در نظر گرفته شده که این پروژه ها در مراتع استان در دست اجراست.

معاون فنی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، از تخصیص صد درصدی اعتبارات آبخیزداری سال 98 خبر داد و گفت: امسال نیز 16 میلیارد تومان اعتبار در مجموع به پروژه های مکانیکی و بیولوژیکی استان تخصیص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 92 درصدی پروژه های آبخیزداری گیلان/ اتمام 16 پروژه

پیشرفت 92 درصدی پروژه های آبخیزداری گیلان/ اتمام 16 پروژه